Benvenuti à Yantai Hemei Hydraulic Machinery Equipment Co., Ltd.

nutizie

Un registru di l'attività di visualizazione di a parata di u 3 di settembre di Hemei Machinery

Un registru di l'attività di visualizazione di a parata di u 3 di settembre di Hemei Machinery

U 3 di settembre di u 2025 hè statu un ghjornu straordinariu. Tutti l'impiegati di Hemei Machinery si sò riuniti per assiste à a parata militare di u 3 di settembre. Prima di l'iniziu di l'eventu, u direttore di l'uffiziu di a cumpagnia hà dettu: "Stu ghjornu hè speciale. Quandu assistemu inseme à a forza di u nostru paese, duvemu tutti senteci entusiasti da u fondu di u nostru core". L'eventu hè statu à tempu sulenne è animatu - ci hà permessu di sprime u nostru amore per a patria è hà unitu a forza di tutti in a cumpagnia.

Parolle da a Dirigenza

À l'iniziu di l'eventu, u direttore generale Wang hà parlatu prima. Hè andatu drittu à u puntu: "U patriottismu ùn hè micca un slogan - hè un'azione concreta per ognunu di noi. Solu quandu u nostru paese hè prusperu a nostra impresa pò sviluppassi, è solu tandu i salariati ponu campà una bona vita".
Hà messu in risaltu l'impurtanza di u spiritu patrioticu, nutendu: "L'imprese sò una parte impurtante di l'ecunumia naziunale; duvemu piglià e nostre responsabilità, gestisce u nostru travagliu cù cura è cuntribuisce à u sviluppu di u paese". Fighjendu l'impiegati presenti, hà dettu sinceramente: "Spergu chì tutti travaglianu duramente in e so rispettive pusizioni è custruiscenu una bona vita cù e so mani - hè a forma più terra-terra di patriottismu". Infine, hà incuragitu à tutti: "Trattate l'affari di a cumpagnia cum'è i vostri. Travagliemu inseme per ghjunghje à l'ubbiettivi di a cumpagnia è aghjunghje à a prosperità di u nostru paese".
Cantendu inseme "Ode à a Patria"
Quandu a melodia ispiratrice hà cuminciatu, tutti si sò uniti à cantà l'Oda à a Patria. U Maestru Li, chì s'era ritiratu pocu fà ma era statu riassuntu, hà cantatu u più forte. Mentre cantava, hà dettu: "Cantu sta canzona dapoi decennii, è ogni volta chì a facciu, mi riscalda u core". I testi familiari è a melodia putente anu toccu subitu tutti i presenti. E so voce si sò mischiate inseme, piene d'amore è di benedizioni per a patria, è l'eventu hà ufficialmente cuminciatu.

L'eccitanti scene di parata

E scene spettaculari nant'à u screnu anu entusiasmatu tutti i presenti. Quandu e formazioni à pedi anu marchjatu in avanti à passi puliti, Xiao Zhang, un ghjovanu impiegatu, ùn hà pussutu fà à menu di esclamà: "Hè cusì bellu! Questu hè u cumpurtamentu di i nostri suldati chinesi!" E formazioni à pedi, cù i so passi ordinati è u so spiritu altu, anu mustratu u novu aspettu di l'armata dopu à e riforme.
Quandu e furmazioni d'equipaggiamentu sò apparse, u publicu hè diventatu ancu più ammiratore. U Maestru Wang, chì travagliava in a manutenzione meccanica, hà puntatu u schermu è hà dettu: "Tutti questi equipaggiamenti sò fabbricati in u nostru paese - basta à fighjà sta tecnulugia, hè stupenda!" E furmazioni d'equipaggiamentu anu presentatu e capacità di cummattimentu cumplete di a Cina, da u cumandu è u cuntrollu à a ricunniscenza è l'alerta precoce, è a difesa aerea è a difesa missilistica.
Quandu sò apparsi novi tipi d'equipaggiamenti cum'è e piattaforme intelligenti senza pilotu è i missili ipersonici, u ghjovanu persunale di u dipartimentu tecnologicu hà cuminciatu à discute cun entusiasmu. Xiao Li, un tecnicu, hà dettu: "Questa hè l'incarnazione di a forza tecnologica di u nostru paese - noi chì travagliamu in tecnulugia duvemu ancu intensificà u nostru ghjocu!" L'echeloni aerei eranu altrettantu impressiunanti; quandu i caccia stealth J-35 basati nantu à portaerei è l'aerei di prealerta KJ-600 anu vulatu nantu à u schermu, alcune persone anu applauditu cun entusiasmu.
Durante a visita, parechji impiegati sò stati prufundamente cummossi. L'ochji di u Maestru Chen, impiegatu anzianu, si sò pieni di lacrime mentre suspirava: "Ùn avemu più bisognu di 'vulà duie volte'!" Sta frase simplice sprimeva i sentimenti di ogni impiegatu presente. U so cullega accantu à ellu hà annuitu rapidamente: "Avete ragione. In u passatu, quandu guardava e sfilate, aghju sempre pensatu chì u nostru equipamentu ùn era micca abbastanza avanzatu. Avà, e cose sò totalmente diverse!" U locu era pienu d'orgogliu, è l'ochji di tutti si sò pieni di gioia per a forza di a patria.

Prumove l'armunia è a ricerca di l'eccellenza

À a fine di l'eventu, u presidente di u sindicatu hà riassuntu: "L'attività d'oghje hà datu à tutti una prufonda educazione patriottica - questu funziona megliu cà qualsiasi cunferenza". Parechji impiegati anu sempre parlatu cun entusiasmu di l'eventu dopu à a so fine. Xiao Wang, un novu diplomatu universitariu, hà dettu à a riunione di discussione: "Partecipa à un tale avvenimentu subitu dopu avè intrutu in a cumpagnia mi dà fiducia sia in u nostru paese sia in a cumpagnia".
Fighjendu a parata sta volta ùn hà micca solu permessu à tutti di vede a forza di a patria, ma hà ancu riscaldatu ogni core. Cum'è u direttore generale Wang hà dettu à a fine di l'eventu: "Spergu chì tutti portinu questu entusiasmu patrioticu à u so travagliu. 'Lasciate i compiti più difficiuli à i nostri strumenti!' Travagliemu inseme per u sviluppu di l'impresa è a prosperità di a patria".
Tutti eranu d'accordu chì sta attività era estremamente significativa - ùn solu li hà permessu di sente a forza di u paese, ma hà ancu approfondutu u ligame trà i culleghi. Cum'è un impiegatu hà scrittu in u furmulariu di feedback di l'attività: "Vede u nostru paese cusì forte mi rende più motivatu à u travagliu. Spergu chì a cumpagnia urganizeghja più attività cum'è questa".

640 640 (1)

 


Data di publicazione: 03 di settembre di u 2025